Поклонники «похоронили» Розу Рымбаеву (ФОТО)

 +7 (7172) 308 571

Написать нам
24.12.2016 в 19:29
Написать нам в WhatsApp

Поклонники «похоронили» Розу Рымбаеву (ФОТО)

В социальной сети ВКонтакте пользователи пустили слух о смерти народной любимицы Розы Рымбаевой, сообщает BNews.kz.

Загрузка...

«Роза Рымбаева погибла в автокатастрофе», - написал на своей странице пользователь Vk.com Сейтжан Омирзак. Это сообщение подхватили и другие поклонники народной артистки.

Между тем сама Роза Куанышевна чувствует себя прекрасно, но оставлять подобную неудачную шутку безнаказанной не намерена.

«Значит, буду долго жить (смеется). Но у человека, который распустил такие слухи не в порядке с головой и проблемы с юмором. Это очень злая шутка. И мы будем судиться», - сказала Роза Рымбаева.

Комментарии  

Ербол
+2 Ербол 25.12.2016 в 13:14
Осы өтірікті таратқандардың өз бастарына келсін!
Роза қарындасыма зор денсулық, ұзақ өмір тілеймін.
Ответить
Арман
0 Арман 25.12.2016 в 14:00
Дорогая Роза Куанышевна честно говоря когда об этом написал этот больной мне стало услышив эти слова надо накзать его
Ответить
Надежда Глухова
-1 Надежда Глухова 25.12.2016 в 14:21
за такие шутки нужно наказывать очень строго но я рада что это шутка я желаю Розе здоровья и долгих лет радовать нас своим творчеством.
Ответить
Асель
+1 Асель 26.12.2016 в 09:20
Роза апай живите долго и счастливо!!!
Ответить
поклонница
+2 поклонница 26.12.2016 в 16:50
Роза Куанышевна! ұзақ өмір сұруіңізге тілектеспін! Елімізді қуанта беріңіз !!!
Ответить
г Павлодар Оразбай
+3 г Павлодар Оразбай 26.12.2016 в 18:02
Роза Куанышевна Я и моя семья рады что Вы живы и здоровы. долгих лет вам жизни.
Ответить
Арай
0 Арай 26.12.2016 в 22:52
Роза апа өміржасыңыз ұзақ болсын. Естигинде катты қорып кеттим.
Ответить
маке
-4 маке 27.12.2016 в 01:03
Наказать надо обязательно. Чтоб на всю жизнь запомнил.
Ответить
Дмитрий
0 Дмитрий 27.12.2016 в 01:25
Здоровья Вам, дорогая Роза Куанышевна!
Ответить
Куляихан
+1 Куляихан 27.12.2016 в 09:54
Роза замандас естигенде шок болдык омир жасыныз узак болсын
Ответить
зауре
+1 зауре 27.12.2016 в 17:29
Роза сиздин амандыгынызга оте куаныштымыз!
Ответить
нургул
-3 нургул 28.12.2016 в 20:33
аман болыныз естыгенде журегым токтап кала жаздады Сызге узак омыр тылеймын
Ответить
Айеур
+3 Айеур 28.12.2016 в 22:42
Это же кошмар!!! Как можно такое вранье писать!!!
Ответить
Аян
-1 Аян 31.12.2016 в 03:29
Роза апа ұзақ жасаңыз біз сізді жақсы көреміз алла сізге ұзақ ғұмыр берсін .Екі балаға сіз керексіз.
Ответить
Батес
0 Батес 04.01.2017 в 18:35
Роза апамыз узак жасасын Алла Сизди колдап,узак жасаныз!
Ответить
®©®®©
-1 ®©®®© 05.01.2017 в 00:29
Ой солай айтугада болама Алла жар болсын !
Ответить
Гульбану
0 Гульбану 05.01.2017 в 13:25
алла жар болсын узак омир суриниз
Ответить
Жамила
0 Жамила 05.01.2017 в 21:42
Роза Қуаныш қызы мұндай әзілді естіп шошып кеттім. Сіз бізге керексіз, әсіресе екі ұлыңызға.Алла жазса ұзақ жасайсыз.
Ответить
Наталья
+1 Наталья 07.01.2017 в 15:47
Лично я эту типа новость узнала из рекламы в игре!
Ответить
Софьи
0 Софьи 07.01.2017 в 17:42
Это честно ли что умерла Роза Рымбаева?
Ответить
Эльза
0 Эльза 09.01.2017 в 14:15
Роза апай омириниз узак болсын.творчество арта берсин
Ответить
Дариға
0 Дариға 11.01.2017 в 14:02
Ағайындар шет елдеріне еліктемейік. Біреуге өлім тілегенше өзімізге өмір тілейік. Қазақ халқым әрқашанда аман болсын.
Ответить
Талгат
0 Талгат 11.01.2017 в 14:37
Норвегия халықы аман болсын!
Ответить
Сабира
-1 Сабира 14.01.2017 в 13:16
Тууу неткен отирик создер!!!
Баримиз омирге олу ушин келгенбиз. Сондада кимайсын мундай тамаша жандарты. Ия омир жасынныз узак болсын. Алимен Мадидин кызыгын коринниз. Еш мундай отирикке сенуге мулдем мумкинемеско.
Ответить
Зауреш
0 Зауреш 21.01.2017 в 22:40
Миың істей ма? Біреуге өлім тілейм деп, өз басыңа келмесін! Біреудің бағын көре алмайсыңба? Сыртың қандай қара болса, ішің да сондай қара! Алланың əуминіне өзің ілініп кетпе! 1 елі ауызыңа 2 елі қақпақ қойып жүр! Ер азаматқа сай емес қылық жасадың!
Ответить
Динара
0 Динара 27.01.2017 в 00:42
Жасыныз узак болсын.
Ответить
Берік Досбергенов
0 Берік Досбергенов 29.01.2017 в 22:36
Қазактын маңдайына біткен қазақ атын шығарып жүрген мактанышымыз Роза апай сізге узак өмір тілейміз,балаларыныздын кызығын көруге жазасын,кара ниетті адамдардың карғысы кара тасқа тисін , сізге тілеулес Семейліктердің атынан..
Ответить
айсулу
0 айсулу 03.02.2017 в 22:22
я думаю она сам замешена просто так никто такие сведения не дают
Ответить
Айгуль
0 Айгуль 13.02.2017 в 13:10
Өмірініз үзақ болат. Екі ұлыныздін қызығын көрініз!
Ответить
Айгуль
0 Айгуль 13.02.2017 в 13:14
Өмірініз үзақ болсын.
Ответить