«Қазақтелеком» батыстағы қамту аймағын промо-акциялар арқылы кеңейтіп жатыр

«Қазақтелеком» АҚ жаңа абоненттерді тартуға және өңірлерде брендтің танылуын арттыруға бағытталған аулалық промо-акциялар форматын табысты іске асыруды жалғастыруда. Соңғы апталарда екі қалада – Ақтөбе мен Атырауда жарқын іс-шаралар өтті, онда командалар тұрғындармен жұмысқа тартылу мен тиімділіктің жоғары деңгейін көрсетті.

Фото: Казахтелеком

Ақтөбеде «Рауан» тұрғын алабының ауласында акция өтті. Тұрғын үй массивінде шамамен 80% тұратын 768 үй бар. Команда аумақты толық аралап, 250-ге жуық тұрғынғакеңес берді. Қазіргі уақытта 279 үй GPON-ға қосылған. Іс-шараның атмосферасынаерекше назар аударылып, балаларға тәттілер мен кеңсе тауарлары таратылды. Тұрғындаржақын арада байланыс орнатып, қосылуға қызығушылық танытты.

Сонымен қатар, Атырауда, «Береке» тұрғын алабында да ауқымды промо-акцияөткізілді. Бұл кешенде толық қоныстанған 800 үй бар. Қазақтелекомға серіктестік аясында296 порт бөлінді, оның ішінде қазіргі уақытта 113 үй қосылды.

«Біз аула акцияларының форматы жұмыс істейтінін көріп отырмыз – бұлклиентпен жанды, сенімді қарым-қатынасты нағайта түседі. Біз мұнымен тоқтапқалмаймыз, мұндай іс-шаралар басқа өңірлерде де белсенді жалғасатын болады. Біздіңмақсатымыз – адамдарға жақын болу, сапалы сервис ұсыну және еліміздің бүкілбатысында «Қазақтелеком» позициясын нығайту», - деп атап өтті ББД батыс өңірініңкоммерциялық директоры Таңшолпан Құрманғазиева.

Екі акция да қосылым сандарында ғана емес, «Қазақтелекомның» оң имиджінқалыптастыруда да тамаша нәтижелер көрсетті. Тұрғындармен көшпелі кездесулердіңформаты өзінің тиімділігін дәлелдеді: ол тікелей байланыс орнатуға, сайттағы қажеттіліктерді анықтауға және сұраныстарға тезірек жауап беруге мүмкіндік береді.Болашақта компанияның позициясын нығайту және абоненттік базаны жедел ұлғайтуүшін аула акцияларының тәжірибесін, әсіресе бәсекелестігі жоғары жаңа массивтердежалғастыру жоспарлануда.

В статье: